Ajatus ruokaostosten ja palveluiden tuomisesta kotiin oli muhinut Erkki Timmerbackan mielessä jo vuosikymmenen ajan. Vuonna 2009 Seulo Palvelut Oy aloitti pientuottajien tuotteiden jakelun Espoon alueella. Lähituotteiden lisäksi valikoimiin tuli pian myös peruselintarvikkeet ja alue laajeni koko pääkaupunkiseudun kattavaksi. Toiminta pääsi kunnolla vauhtiin kun marraskuussa 2012 avattiin Kauppahalli24-verkkoruokakauppa.

Kauppahalli24:n taustavoimilla on oma markkinointiosasto, mutta graafisen ilmeen luomisessa käännyttiin puoleeni. Olin ollut mukana tukemassa idean kehittelyä jo 1990-luvulta asti.

Logon graafisen tunnuksen esivanhempi syntyi jo 2007, kun tarvittiin ilmettä idean silloisten, konsulttivetoisten esittelyponnistusten tueksi. Tunnus haluttiin säilyttää, ja niin kävikin, pienen hionnan ja värin vaihdon jälkeen. Koska verkkokaupan markkinoinnin kanavavalikoima on laaja, toimitin 59 erilaista tiedostoa, jotta kaikille alustoille varmasti löytyisi oikea versio suoraan pakasta.